Support
All hjälp ni behöver, från en erfaren IT-partner ni kan lita på
Service Management från Proact gör att vi kan slappna av. De övervakar, analyserar och förbättrar konstant. Och om något skulle gå fel, har vi den bästa möjliga hjälpen för att få saker lösta så snabbt som möjligt. ”
Operativ IT-chef
Vi valde Proact Monitoring as a Service eftersom vi vet att allt övervakas och vi får support direkt ifall någontin skulle gå på tok.”
Operativ IT-chef
Några fördelar med våra supporttjänster

Specialister

24/7 support

Förutseende
Hur vi transformerar IT

Infrastruktur
Support och drift
IT som tjänst
Example support services

Premium Support
Specialists on our 24/7 help desk will help fix your problem as fast as possible, contacting (multiple) vendors on your behalf if they need to,

Monitoring as a Service
Add proactive monitoring, where we monitor your environment and notify you when there’s a problem. This means that we can help you start fixing the

Service Management
Add incident resolution, plus change & release management to keep your IT environment performing at its very best, and leaving your IT team free.
Mer att läsa

Bates Wells enhances focus on core operations by selecting Proact as IT partner
London-based law firm Bates Wells has chosen IT services provider Proact to design and implement a significant IT infrastructure refresh, along with enhanced customer support, to help them enable new ways of working.

Tre Skandinavien
Utökad support tillför nyckelkompetens och avlastar intern IT-drift Viljan att ständigt bli bättre och jobba effektivare sitter i väggarna hos mobiloperatören Tre. Denna strävan visar

Colly Company
Ny tjänst för datahantering skapar redundans och bäddar för smidig övergång till molnet Colly Company har valt en strategi som innebär en stegvis övergång till