Search
Close this search box.

Kontakta var kundsupport

Proacts support finns alltid nära tillhands, med 24/7 tillgänglighet.

Serviceportal

Din huvudsakliga kontaktpunkt är vår serviceportal. Där kan du rapportera incidenter, ställa frågor och göra ändringar med hjälp av formulär som är utformade för dina specifika tjänster. Du kan också begära allmän hjälp eller information, söka i vår kunskapsbas och visa och rapportera befintliga ärenden.

Instruktioner om hur du får tillgång till serviceportalen hittar du här.

Service Desk Sverige

Proact Premium Support
+46 8 410 666 10
support@proact.se

Proacts Service Desk för Managed Cloud Services och driftstjänster
+46 19 20 67 80
my@proact.eu

Initiate remote support for PC
Initiate remote support for Mac

Emergency Incident Response

I samarbete med Arctic Wolf erbjuder Proact en omfattande Incident Response-tjänst.

Ring +46 20 88 14 08 eller klicka på knappen nedan för att fylla i ett formulär och bli kontaktad så snart som möjligt.

Ju snabbare vi får information, desto snabbare kan vårt team hjälpa er att stoppa attacken, ta kontroll över situationen och återställa ordningen.

Kontaktuppgifter till alla Proacts lokala servicedeskar

Om din förfrågan är brådskande – rekommenderar vi att du alltid ringer till oss – om du har en prioritet 1 incident eller om du vill eskalera ett ärende. Den lokala servicedesken i varje Proact-land hittar du nedan.

Kontakta oss

Att kontakta oss är enkelt, använd bara en av de tillgängliga metoderna nedan. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Genom att klicka på Skicka godkänner jag villkoren i Proact Privacy Policy.