Kontakta vår kundsupport

Proacts support finns alltid nära tillhands, med 24/7 tillgänglighet.

Din första kontaktpunkt – Gå till serviceportalen

I vår serviceportal kan du rapportera incidenter, ta fram förfrågningar och ändringar med hjälp av formulär som är utformade för dina specifika tjänster, begära allmän hjälp eller information, söka i vår kunskapsbas och visa och rapportera befintliga ärenden. Instruktioner om hur du får tillgång till serviceportalen hittar du här.

Kontakta oss via telefon eller e-mail

Om din förfrågan är brådskande – rekommenderar vi att du alltid ringer till oss – om du har en prioritet 1 incident eller om du vill eskalera ett ärende. Den lokala servicedesken i varje Proact-land hittar du nedan.

Ta kontakt

Att kontakta oss är enkelt, använd bara en av de tillgängliga metoderna nedan. Vi ser fram emot att du hör av dig!

Kontakta oss

Att kontakta oss är enkelt, använd bara en av de tillgängliga metoderna nedan. Vi ser fram emot att höra ifrån dig!

Genom att klicka på Skicka godkänner jag villkoren i Proact Privacy Policy.