Kontakta vår kundsupport
Proacts support finns alltid nära tillhands, med 24/7 tillgänglighet.
Din första kontaktpunkt – Gå till serviceportalen
I vår serviceportal kan du rapportera incidenter, ta fram förfrågningar och ändringar med hjälp av formulär som är utformade för dina specifika tjänster, begära allmän hjälp eller information, söka i vår kunskapsbas och visa och rapportera befintliga ärenden. Instruktioner om hur du får tillgång till serviceportalen hittar du här.
Kontakta oss via telefon eller e-mail
Om din förfrågan är brådskande – rekommenderar vi att du alltid ringer till oss – om du har en prioritet 1 incident eller om du vill eskalera ett ärende. Den lokala servicedesken i varje Proact-land hittar du nedan.
Proact Service Desk

Sweden
Proact Premium Support
+46 8 410 666 10
support@proact.se
Proact MCS Service Desk
+46 19 20 67 80
my@proact.eu
Initiate remote support for PC
Initiate remote support for Mac

Ta kontakt
Att kontakta oss är enkelt, använd bara en av de tillgängliga metoderna nedan. Vi ser fram emot att du hör av dig!
- Kistagången 2, SE-164 40 Kista
- +46 8 410 666 00
- info@proact.eu