Support Plus med Monitorering

En tilläggstjänst för din Proact Premium Support eller leverantörssupport!

Support Plus från Proact är en tilläggstjänst som både avlastar er IT-personal i er dagliga drift och ger er ett extra lager av säkerhet i ert datacenter.

Tjänsten är en tilläggstjänst som ligger ovanpå er befintliga supportavtal, vare sig det är Proacts Premium Support eller något av de stora leverantörernas egna supportavtal. 
Med denna tilläggstjänst aktiverad bidrar Proact till att skapa högsta tillgänglighet och sköter kontakterna med alla inblandade leverantörer.
Det ger ert team mer tid att fokusera uppgifter som driver er verksamhet framåt, och får dig att sova bättre på nätterna.

Driftövervakning
Med tilläggstjänsten Proact Support Plus får ni driftövervakning i realtid, utan att belasta ert eget IT-team. 

Lugnt - vi löser det! 
I tjänsten ingår även att Proact samordnar teknisk support mellan alla berörda leverantörer. En viktig faktor för kunder med en komplex IT-miljö där felsökning kan bli en utmaning när det inte är uppenbart var felkällan finns.
Proact Support Plus erbjuder en enkel kontaktväg som täcker era unika supportbehov. Tjänsten anpassas till er befintliga miljö och stödjer ett flertal kombinationer av mjukvara och hårdvara från en rad olika leverantörer. Oavsett om ni har Proacts Premium Support eller leverantörssupport från någon av de stora leverantörerna så sköter Proact övervakning samt stöttar kundens driftspersonal vid åtgärder av incidenter.
Våra kompetenta och certifierade specialister finns alltid tillgängliga!

  • Ökad kontroll och tillgänglighet till kritiska system
  • Frigör tid för din IT personal till att arbeta med mer strategiska frågor
  • Säkerställ spetskompetens utan rekrytering samt vid planerad och ofrivillig frånvaro
  • Bemannad support och aviseringar av larm/incidenter 24x365 med avtalade servicenivåer, SLA
  • Tillgång till Enterprise övervakning utan dyra investeringar i egen regi
  • Single Point Of Contact, koordinerad Support från flera leverantörer genom en kontaktväg.
  • Genomförande av förutbestämda överenskomna aktiviteter även när din egen personal inte är på plats, tex nattetid.

Ladda ner vår broschyr och läs mer om:

  • Varför tilläggstjänsten Support Plus?
  • Fördelar med Support Plus
  • Typiskt supportärende vs supportärende med Support Plus
  • Hur det fungerar i praktiken
  • Översikt på vad som ingår

Nästa steg:

    • boka möte

      BOKA MÖTE MED PROACT

      Boka ett möte med Proact så berättar vi hur vi arbetar och om vi kan hjälpa just dig med en IT-strategi som sparar tid och pengar samtidigt och som som supporterar verksamhetens mål.

    • ladda ner broschyr

      LADDA NER VÅR BROSCHYR

      Läs mer om Support Plus från Proact